Om vår scoutstuga
4. Säkerhet
5. Priser & förfrågan
6. Bilder

Brämhults Scoutkår har en enplans stuga på ca 140m2, fint beläget med naturen om knuten och intill Brämhults samhälle.

Här finns gott om egen fri parkering utanför och på bara någon minuts promenad når man bussen vid Myråsskolan som går dag som natt till Borås centrum.

EXEMPEL på vad stugan kan hyras till:

☆ Kalas
☆ Sovsal / golvförläggning / hard floor
☆ Loppis
☆ Dop
☆ Öppen förskola
☆ Kurslokal
☆ Konferens
☆ Annan föreningsverksamhet (dock ej partipolitisk verksamhet)
☆ Kommunal/regional dagverksamhet
☆ Företagsarrangemang

Här finns en större hall, två toaletter (en med dusch och en med skötbord), ett stort kök och en stor sal med möjlighet att duka för ca 70 personer. Stugan har genomgått en omfattande renovering 2014.

I PRISET INGÅR:

♡ Samlingssal med bord och stolar för upp till 70 pers.

♡ Kök med modern spis (keramikhäll o varmluft), diskmaskin, micro, dubbelbryggare, vattenkokare och två kylskåp.

♡ Tallrikar, assietter, glas, koppar/fat, muggar och bestik, alla i samma serie och div köksredskap, allt för ca 70 pers.

♡ Entréutrymme som också kan användas.
♡ Fri parkering.
♡ Golvstäd.