Om vår scoutstuga
5. Priser & förfrågan
6. Bilder

Förfrågan:

1. Du gör först en bokningsförfrågan i vårt bokningsformulär som du hittar i sidomenyn (dator) / undermenyn (mobil).
  2. Vi återkommer om besked.

Betalning:

1. Om stugan går att hyra betalas hyresavgiften in på vårt bankgiro: +52603065 eller 5260-3065 (skrivs olika på olika banker)
    International payment;
    IBAN:   SE13 8000 0803 2500 4537 9245
    BIC:   SWEDSESS
  2. Betalning måste ske innan bokat hyresdatum.
  3. Först när betalning är gjord anses stugan vara uthyrd. Om annan förfrågan inkommer och betalning inte är gjord återkommer vi till er för att undersöka ert intresse i att hyra. Inkommer ingen betalning efter det tas er förfrågan bort och övergår till annan hyresgäst.
  4. Inget OCR nr behövs. Märk betalningen med ”Uthyrning”, ditt förnamn och datum ni hyrt stugan. Exempelvis.  ”Uthyrning Erik 12-13/5”.

Träff i stugan:

1. Vi bokar en träff i scoutstugan för genomgång av stugan, påskrift av hyreskontrakt och överlämning av nyckel.
  2. Vi träffas igen för återlämning av nyckel, besiktning av stugan osv (då er hyrestid slutar).

I priset ingår…:

1. Samlingssal med bord och stolar för upp till 70 pers.
  2. Kök med modern spis (keramikhäll o varmluft), diskmaskin, micro, dubbelbryggare, vattenkokare och två kylskåp.
  3. Tallrikar, assietter, glas, koppar/fat, muggar, bestik och div köksredskap för ca 70 pers.
  4. Entréutrymme som också kan användas.
  5. Två toaletter. En med dusch och en med skötbord.
  6. INGÅR INTE: Scoutförråd, litet rum (mot framsidan), garderober, vårt verksamhetsmaterial, kontorsutr mm.

Uppvärmning

Man sätter på uppvärmningen på en knapp precis innanför entrédörren. Den värmer i ca 4 timmar. Det tar ett litet tag tills det blir varmt (drygt 1 timma), elementen ska man inte röra. Det brukar räcka att sätta på en gång då det blir varmt med mycket människor.