Om vår scoutstuga
4. Säkerhet
5. Priser & förfrågan
6. Bilder

Läs våra nedan bifogade uthyrningsregler noga. Dessa utgör också det avtal ni skriver på när ni hyr vår stuga!

Åldersgräns vid fest

Vi hyr bara ut till sällskap i åldern upp till 12 år (exempelvis barnkalas) eller äldre än 30 år så som fester eller liknande. Inga uthyrningar till fester i åldern 13-29 år med andra ord.

Regler:

1. Eventuell skadegörelse eller andra anmärkningar åligger hyrestagaren.
  2. Nyckel återlämnas om inte anmärkning på städ finns och behöver åtgärdas ytterligare.

Avbokningsregler:

1. Om avbokning sker fyra veckor innan hyresdatum återfås hela hyresavgiften.
  2. Vid avbokning mellan en till fyra veckor innan hyresdatum betalas hälften av hyresavgiften.
  3. Vid avbokning mindre än en vecka innan hyresdatum måste hela hyresavgiften erläggas.

Håll låg ljudnivå utomhus

Viktigt att tänka på att man håller låg ljudnivå om man öppnar dörrar och fönster och/eller vistas utomhus! Detta så inte grannar störs eller polis tillkallas.

För övriga uthyrningsregler, policys etc vänligen se detta dokument